EDUS sistēmas priekšrocības

Lai sāktu lietot EDUS, nav nepieciešama speciāla apmācība, jo sistēma būvēta tā, lai tās lietošana būtu vienkārša, saprotama un intuitīva.

Vienkārša lietojamība

Lai sāktu lietot EDUS, nav nepieciešama speciāla apmācība, jo sistēma būvēta tā, lai tās lietošana būtu vienkārša, saprotama un intuitīva. Lietotājam pietiekamas ir elementāras iemaņas darbā ar personālo datoru un interneta pārlūkprogrammu. Sistēmas lietotāju saskarne, lietotāju dokumentācija un komunikācija sistēmas ietvaros ir latviešu valodā.

Sistēmas pielāgojamība ikvienas organizācijas procesiem

Izvēloties EDUS, nav jāpārkārto ierastie biznesa procesi, jo sistēmas plašās konfigurēšanas iespējas nodrošina pielāgojamību ikvienas organizācijas vajadzībām. Noteikti sistēmas parametri ir viegli konfigurējami arī  sistēmas administratoram bez speciālām zināšanām IT jomā. EDUS ir piemērota arī organizācijām, kuras struktūrvienības vai filiāles atrodas atšķirīgās ģeogrāfiskās vietās, jo tai ir attālinātas pieejas iespēja.

Elektroniskā paraksta atbalsts

Lai lietotu elektronisko parakstu, nav nepieciešama specifiska programmatūra, jo EDUS sistēmā ir iebūvēta elektroniskā paraksta atbalsta funkcionalitāte.  Saņemot un reģistrējot sistēmā elektroniskos dokumentus, iespējams tiešsaistes režīmā pieslēgties Latvijas Pasta serverim, lai pārbaudītu elektroniskā paraksta un laika zīmoga derīgumu. Arī dokumenta parakstīšana ar elektronisko parakstu iespējama tiešsaistes režīmā.

Ērta palīdzības funkcija

Sistēmā pieejama tiešsaistes palīdzības funkcija, kurā ikviens lietotājs var atrast atbildes uz neskaidrajiem jautājumiem.

Paziņojumi un atgādinājumi

EDUS automātiski informē lietotājus par aktuālajiem notikumiem sistēmā, piemēram, par jauna uzdevuma saņemšanu, uzdevuma izpildes termiņa kavēšanu, dokumenta statusa izmaiņām u.c. lietotājiem, kuru ikdienas darbs nav saistīts ar lietvedības sistēmas lietošanu, ir iespēja saņemt paziņojumus savā e-pastā.

Sistēmas un datu drošība

Izmantojot EDUS, nepiederošām personām un lietotājiem ar ierobežotu pieejas pakāpi tiek liegta pieeja  organizācijas dokumentiem, failiem un informācijai. Sistēmā reģistrētie dati netiek saglabāti katra darbinieka datorā, bet uz uzņēmuma servera, kas darbojas ar LINUX operētājsistēmu, izmantojot MY SQL datubāzi. Pieeja šim serverim notiek izmantojot drošo savienojumu, izmantojot SSL sertifikātu.

Lietotāju autorizācija sistēmā notiek izmantojot unikālu lietotājvārdu un paroli, tāpēc visas sistēmā veiktās darbības ir identificējamas. Administratoram ir pieejams sistēmā veikto darbību audita pārskats.

Lietotāju piekļuves tiesības datiem un atļautajām darbībām var tikt definētas gan dažādām grupām, gan individuāli.